26. 01. 2017.

OSOBINE KOJE NE VOLIM KOD SEBE!

Vjerujem da i vi imate neke stvari koje vam prosto smetaju kod samih vas, stvari koje želite da promijenite ili ipak smatrate da ste savršeni ( iako smatram da niko nije savršen)? Da nemate niti jednu manu?  Koje su to stvari koje ne volim kod sebe i koje ujedno želim i da promijenim?!
 1. Lijena sam!
Moram da priznam da sam lijena, vjerovali ili ne. Vrlo mi je teško ustati i uraditi nešto što mi kažu ljudi u okolini. Ne kažem da čitav dan ležim u krevetu ne radeći ništa, nego jednostavno, imam trenutaka kada mi se ništa ne radi i moja ljenost tada dođe do izražaja. Ali moram da se pohvalim da polaku napredujem ka tome da se ova osobina promijeni!

2. Ne volim da jedem sve i svašta!
Osoba sam koja obožava da jede, ali ne sve i svašta. U većini slučajeva se hranim nezdravo, i znam da to nije dobro, ali jednostavno, neku hranu ne mogu da podnesem. Znam da postoji svako ko ne voli par stvari, ali ja skoro ništa od povrća ne volim - mahune, grašak, špinat, krastavac, paprike .. - da ne nabrajam više. Voljela bih da smanjim količinu nezdrave hrane i da krenem da jedem sve navedeno što sada ne volim!

3. Imam  kratak fitilj!
Vrlo lako me iznerviraju sitnice. Živci su mi nula, iako znam da to nije dobro. Prosto, planem u sekundi; dovoljna je jedna sitnica da mene razljuti, da me iznervira. U većini slučajeva se brzo ohladim, no, nekada sam u stanju da se ljutim i po par dana. Takva sam. Ovu osobinu sam naslijedila od majke, koja se iznervira brže od mene!

4. Ne znam se pokazati u najboljem svijetlu!
Vrlo često mi se desi da, poslije nekog takmičenja, poslije razgovora sa meni bitnim osobama jednostavno shvatim da nisam dala sve od sebe. Potrudim se da u tom trenutku uradim to najbolje što mogu, no, ne mogu se pokazati najbolje. Isto tako, u zadnje vrijeme mi se zna desiti da ne mogu ljudima da dokažem i pokažem ko sam ja zapravo. Uvijek se može bolje, i kod mene je uvijek ta rečenica u glavi!
5. Dobrota, koja života košta!
Slagala bi' kad bih rekla da nisam dobra. Ljudi u okolini - posebno prijatelji i roditelji - mi vrlo često znaju reći da mi ta dobrota i nije dobra toliko. O čemu se radi?! Ja sam vam osoba koja nikome neće nauditi, nikome neće reći nešto ružno. I sada shvatam da me ljudi vrlo lako mogu iskoristiti, iskoristiti za njihovo dobro - moje loše - sa tom mojom dobrotom. Ipak, ostajem pri tome da neću biti bahata ni prema niti jednoj osobi. Ali, moram da kažem da nisam prema takva prema osobama koje su prema meni loše. Dobro za dobro može svakako da prođe kod mene, a loše za dobro nikako!


6. Brzopleta sam!
U većini slučajeva kažem nešto, prije nego što razmislim da li je to što želim da kažem dobro ili ipak nije. U većini slučajeva se to dešava kada se zezam sa nekim, pa mi izleti neka šala koja nesvjesno može da uvrijedi nekoga. Nikada mi nije namjera da moje riječi povrijede nekoga, ali kao što rekoh ne razmišljam prije nego što nešto kažem - prije nego što nešto uradim.- Definitivo hoću da se to promijeni.

7. Previše koristim određene riječi!
Mislim na riječi koje današnje generacije koriste u razgovoru; buraz, dikane, brate, bolan, ba, srce moje jadno ... Ja sam osoba koja sve ljude zove burazom, sve prijatelje dikanom. Čak i mami kažem buraz. Eto, voljela bih da smanjim količinu tih riječi u mom govoru. Ali istovremeno me ljudi pamte po tome dikane i često znaju i sami tako da me zovu umjesto mog imena! 

Koje su to vaše osobine koje ne volite kod sebe?
- izvinjavam se što nema postova, počela je škola, pa mi treba vremena da se organizujem, a onda ću se potruditi da pišem redovnije!
instagram: @sossiiblog
mail: sofijapacariz@gmail.com

Broj komentara: 48:

  1. Divno Sofi. Jako mi se svidja post i slike su ti jako divne. Pogledaj moj novi post i ako hoces zaprati me bice mi drago jer ja tebe pratim!

    adafashioncorner1.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post draga! Ja sam doslovno ista ti... stvarno se pronalazim u ovom postu, i vjerujem nije nam nijednoj lako, haha *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se da nam nije lako, definitivno ne. Hvala dragaa♥

      Izbriši
  3. Odlican post!!!!♥
    http://creativedmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Veoma zanimljiv post! Mislim da se poklapam sa petom stavkom. Hmm pa ne volim sto sam tvrdoglava, ravnodusna (ja bukvalno kao da nemam osecanja i emocije) i da, pomalo sam lenja..:D

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Dosta mana koje sam imala potrudila sam se da popravim,skoro nikako ne psujem,ne grizem nokte...,ali nikako ne mogu početi hraniti se zdravo,stalno jedem slatkiše i slaniše,no to mi ne utiče na kilažu koliko na lice.Previse sam se raspisala hahah.Odlična ideja za post.

    Posjeti moj blog ako imaš vremena:
    minnahslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Svi mi imamo mnogo mana, samo treba da ih prihvatimo i da se trudimo da ih manje - više ispravimo. I ja sam često brzopleta i uglavnom previše dobra, toliko da to ljudi često znaju da iskoriste. :) P.S. Mnogo volim tvoje ime! Jedna od mojih najboljih drugarica se zove Sofija i obožavam značenje tog imena! :) :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Samo je pitanje truda i želje da se te mane isprave. Joj,hvala ti na lijepim riječima za ime, Anjice!♥

      Izbriši
  7. Odmah na pocetku da kazem da je super sto si uradila ovaj post.I ja sam se pronasla u njemu,pod stavkama da za dobrotu i to mi vecinom stariji ljudi govore da ce me dalje u zivotu kostati,takodje da se ne znam pokazati u pravome svijetlu i da imam kratak fitilj.Ali Boze mojj svi su razliciti na neki nacin a i slicni.Jako mi se dopada tvoj blog!Sjajna si!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, ispostavilo se da smo veoma slične, haha. Zahvaljujem!:))

      Izbriši
  8. Ja imam jako puno mana i ne volim ih ali si ne mogu pomoći. Ovaj post je jako ljepo i dijelim mišljenja o nekim ostvarila s tobom. Uživala sam čitajući ovaj post.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi mi imamo to nešto što ne volimo kod sebe, ali nas ipak to nešto čini ovim što jesmo. Hvala!☺

      Izbriši
  9. i agree with the 7th:) so true:) follow;) now waiting for U:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Uf, mislim da jedina stvar koja mene košta kod mojih osobina jeste iskrenost. "Što na umu to na drumu" i to me košta mnogo čega i mnogo puta, ali nepopravljiva sam i ne mogu da pomognem samoj sebi po tom pitanju :/.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Takva si kakva si i to te čini onim što jesi. Vjerujem da te neki ljudi baš zbog toga i vole:)

      Izbriši
  11. Draga Sofija, ne mogu da verujem koliko smo nas dve slične. Sve ove osobine i ja posedujem i takođe ih ne volim. Inače odlična ideja za post, vrhunski si ga napisala! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda se razumijemo u potpunosti. Hvala ti Milice♥

      Izbriši
  12. Mogu se u dosta stvari poistovjetiti s tobom ♥
    https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  13. Sjajan post!Takođe smtram da niko nije savršen.Doborota zaista košta života!Fenomenalne slike!Uživala sam čitajući!♥♥♥

    HUGE GIVEAWAY/VELIKO NAGRAĐIVANJE JE NA MOM BLOGU,PA KAO ŽELIŠ POGLEDAJ!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. Stvarno divno, draga moja <33 Ono što mene nervira kod mene jeste upravo upotreba nekih od navedenih reči, naprimer, često mi je svako u mom okruženju 'tebra' ili 'buraz' ili 'baki' ili šta se sve ne koristi u svrhu izražavanja te misli. :) Ali, srećom ne korist+im to jako često :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Marsa, hvala ti puno♥
      Svaka čast što ne koristiš te riječi toliko, kod mene je to zarazno!

      Izbriši
  15. Potpuno te razumijem,i ja sam dosta cesto i lijena i ne jedem sve i svasta.... Ali sve te mane nas cine upravo takvima kakvi jesmo, tako da.. Inace super sto si se tako otvorila svim svojim citateljima,uzivala sam citajuci :)
    Nadam se da ces kliknuti na linkove iz zadnjeg posta,hvala puno! :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/01/night-out-outfit-twinkledeals-part1.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se da treba da ostanemo takvi kakvi jesmo, jer, vjerujem da nije ovih riječi koje sam navela u postu da ja ne bih bila ja!

      Izbriši
  16. Jako lep post, drag. Slike su predivne, i pronašla sam se u nekim stavkama. Tek sad shvatam koliko smo slične. Novi post je na mom blogu: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  17. Razumijem te . Imamo skoro sve iste osobine :'D.

    SamooLuka

    OdgovoriIzbriši
  18. Draga Sofija , imamo skoro sve iste osobine. Ja to mrzim kod sebe ali nikako ne mogu da se rešim...
    Uzgred , slike su ti F E N O M E N A L N E! <3
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Saro. Koliko god mi to mrzili kod sebe, to je ono što nas čini ovakvima kakvi jesmo♥

      Izbriši
  19. Mislim da sam i ja osoba kojoj često puknu živci zbog sitnica i onda se nenamjerno naljutim na nekoga tko nije to ni zaslužio. ;) Super poost ♥



    Chanceux

    OdgovoriIzbriši
  20. Draga, zaista mi se dopada to što si svesna svojih mana. To je zaista dobro.
    Ukoliko želiš, poseti moj blog: Mirjanasite

    OdgovoriIzbriši
  21. Definitivno se razumijemo.. Dosta imamo sličnih osobina, ali šta bih. Samo poraditi na tome i to je to :D Supeer post, jako mi se dopada. <3

    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  22. Odličan post, jako mi se sviđa <3
    Slike su savršene :)
    Ako želiš pogledaj moj blog učlanila sam se u tvoj #130 pa ako želiš uzvrati <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2017/01/zanimljive-teorije-zavjere.html

    OdgovoriIzbriši
  23. Sofia draga, vrlo interesantan post, zaista sam uzivala. Ja se pronalazim u skoro svim tvojim rečima, većinu ovih 'mana' tj osobina pronalazim i u sebi, tako da me je to navelo da uživam u postu. Mada verujem da je moguce sve ove lose osobine pretociti u dobre te ne sumnjam da cemo ih vremenom adaptirati i izgubiti. Odlican post.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na lijepim riječima. Definitivno se slažem sa svim' što si rekla!:)

      Izbriši
  24. Prelep post.Oboavam tvoj blog.♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    OdgovoriIzbriši