23. 06. 2017.

EKSKURZIJA | Budva, Crna Gora!

Dane do ekskurzije počeli smo da brojimo početkom 2017 godine. VIII3, kao najnemirniji razred u školi, čekao je ekskurziju sve više i više iz dana u dan. Iz dana u dan kovali smo razne planove i smišljali '' pravila '' ekskurzije.
Iznenadno, ekskurzija je pokucala na vrata. Dva dana prije ekskurzije, grad je bio prepun djece koja su se užurbano kretala po radnjama i kupovali kremice i mackalice za plažu. Nismo bili ni svjesni šta nas čeka u narednih 5 dana!
Na ekskurziju se kretalo 05.06.2017 u 04:00h. Od prevelikog uzbuđenja, spavala nisam. Zajedno sa društvom iščekivala sam vrijeme za polazak.
Ispred škole smo dobili raspored razreda u autobusima, pa se svako '' ukrcao '' u svoj bus. Do Budve smo putovali poprilično dugo, 12 sati. Pjevali smo, smijali se i bili smo srećni. Bili smo srećni jer je ovo još jedan veliki događaj koji proživljavamo zajedno. Ovo je događaj koji će ostati jedna velika uspomena - govorili su neki, a neki su dobacivali da će ekskurzija obilježiti naše školovanje u osnovnoj školi. Što je na neki način i istina.

Na putu do Budve, obišli smo Prebilovce, selo kod Mostara.
U Budvi su se prosto ostvarili naši snovi. Svi zajedno, na jednom mjestu, slobodni da uživamo u ovome što nam život pruža. Da uživamo u trenutku. Svjesni nismo bili za koliko će sve brzo proći.
Vrlo organizovan boravak smo imali:
Ponedjeljak ( tad smo stigli ) - večera, šetnja kroz Budvu.
Utorak - doručak, odlazak na plažu, ručak,  ponovo odlazak na plažu, posjeta Starog grada,  večera, žurka u diskoteci.
Srijeda - doručak, obilazak grada Bar, ručak, odlazak na plažu, večera, rođendanski party na bazenu.
Četvrtak - doručak, odlazak na plažu, ručak, ponovo odlazak na plažu, večera, obilazak grada Kotora.
Petak - doručak i povratak kući!
( između svega toga, svakog dana smo imali i slobodnog vremena za druženje i šetnju )

U povratku kući smo obišli i Manastir Hercegovačku Gračanicu, kao i Trebinje. U Trebinju smo kupili navijačke majice Partizana i Crvene Zvezde, za uspomenu.
- Dok smo obilazili Bar, posjetili smo i dovrac kralja Nikole kao i crkvu Svetog Jovana.

Budva & Stari grad!

Dvorac kralja Nikole & crkva Svetog Jovana u Baru!
Trebinje &  Manastir Hercegovačka Gračanica!

Hoću da vam kažem da ako ste u mogućnosti obavezno odete na ekskurziju, gdje god se ona održavala. Zaista, ekskurzija je nešto divno. Ostaće vam u sjećanju zauvijek. Nama svima kolektivno je bilo predivno.  Uživajte dok ste sa društvom i dok ste u ovom, divnom periodu vašeg života. Uživajte u sitnicama i malim znacima pažnje. Uživajte u trenutku, jer kad se završi, biće vam žao. A znate kako kažu, sve što je lijepo kratko traje!

Kako vi zamišljate vašu ekskurziju?

instagram: @sosilyy
mail: sofijapacariz@gmail.com

34 komentara:

1. Drago mi je što dijelimo iste uspomene i osjećanja sa putovanja. Ekskurzia je zaista nešto što se pamti tokom čitavog života ! ♡

2. Predivan post, kao i fotke vidi se da si uživala 💙💙! Ja cu svoje svakako pamtiti do kraja života 💙💙!

3. Kako je divno da u osnovnoj odes u drugu drzavu sa odeljenjem , bar i u 8. razredu.Nazalost svoju poslednju ekskurziju u osnovnoj skoli idem na Taru. Inace su slike prelepe.♥

Moj novi post->http://goldenglowbymr.blogspot.rs/2017/06/letnja-ocekivanja-summer-expectations.html

Odgovori
    1. Definitivno nije bitno gdje se ide, bitno je da ste svi zajedno.
      Hvala ti♥

Izbriši
  4. Drago mi je da si se lepo provela. Ja sam bila na ekskurziji sa školom u četvrtom razredu, i bili smo takođe na more. Mi smo bili 10 dana i posetili smo neke gradove koje si i ti posetila. Stvarno su prelepi. Fotke su stvarno lepe i drago mi je da si se vratila blogu.

Morning routine: Summer vs. Winter | laAdda

Odgovori
    1. Drago mi je da dijelimo isto mišljenje oko gore navedenih gradova.Nadam se da ti je na ekskurziji bilo fino. I hvala ti♥

Izbriši
  5. Draga, zaista mi je drago da si se divno provela! Bila sam u Budvi, prvi i jedini put, davne 2004. godine. Ne sećam se uopšte bilo čega. Trebala sam sledećeg meseca da idem sa drugaricom, ali odlažemo to nažalost za avgust mesec. Bila sam na svakoj ekskurziji u osnovnoj školi i svaka je bila brutalna! Sve ih pamtim i rado ih se uvek setim :) I da, fotke su brutalne! ♥

Milica's diary

Odgovori
    1. Takođe sam bila u Budvi 2008. godine ako se ne varam, no tad sam bila vrlo mala. Baš mi je dobrodošla ova ekskurzija da ponovo posjetim ovaj divan grad. Nadam se da ćeš fino da se provedeš sa drugaricom. Uživajte! Hvala♥

Izbriši
  6. Woow! Drago mi je da si predivno provela ekskurziju, po fotkama vidim da si stvarno uživala ^^
    Novi post -> This is my life

7. Slike su divne, verujem da ti je bilo super tamo. ♥

Misseslandy

8. Budva se čini kao prekrasan grad i željela bih ga posjetiti jednoga dana. Jedne od najljepših uspomena koje imam su upravo one na izletima. U ovih 10 godina školovanja, jedino sam propustila jedan izlet, ali ionako nije bilo ništa posebno tamo. Sjajan post!:)❤︎

P.S. Voljela bih čitati više tvojih travel postova. :)
    sretnisanjar.blogspot.hr

Odgovori
    1. Takođe sam propustila samo jedan izlet i baš mi je krivo zbog toga. Hvala ti. Potrudiću se da pišem više ovakvih postova!♥

Izbriši
  9. Vaša ekskurzija mi je divno osmišljena! S moje ekskurzije su mi kao najbolje uspomene ostali razgovori s najboljim prijateljicama do jutra, čudne i smiješne situacije s ostalim učenicima i izlet na Krku kao jedan od najboljih izleta. :)

Le Sagittaire

Odgovori
    1. U potpunosti se slažem sa tobom u vezi tih uspomena. Takođe smo drugarice i ja pričale po čitavu noć, smijale se i uživale. Prelazili jedni kod drugih u sobu. Bilo je divno, nezaboravno! :)

Izbriši
  10. Wonderful post, love it!
    Could you click the links in this post? Maybe follow for follow, too? :)

11. Mi idemo na ekskurziju u septembru na pet dana, u Igalo. Takođe ćemo posjetiti Herceg Novi i Budvu. Ne mogu da dočekam dan kada ćemo krenuti, nadam se da ćemo se predivno provesti. Drago mi je da ti jesi, odličan post! :D

mysweetlandd.blogspot.com

Odgovori
    1. Kada su pravljene ankete oko toga gdje će se održati ekskurzija, u ponudi smo imali Igalo. Ali kako su prethodne generacije govorile kako im je Budva bila bolja i mi smo odlučili da odemo tamo. Fino se provedi i ako možeš napiši post o svojoj ekskurziji. Hvala!♥

Izbriši
  12. Jaooo, ovo je predivno! Oduševljena sam fotkicama i baš mi je drago da ste se lepo proveli :) <33

13. Predivno. Ja sam u osnovnoj prvi put otišla u srbiju. Posjeta Beogradskom Zoo vrtu. Bilo je božanstveno. Znači, osjećaj je bio nevjerovatan. Mislim da sam bila 8. ili 9. razred, nisam sada sigurna. Prošlo je prilično mnogo vremena :D

Moj mali kutak

Odgovori
    1. Drago mi je da ti je ekskurzija ostala u lijepom sjećanju.
      Hvala :D

14. I really like you :)
    Happy weekend!

Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

15. Great styling! Beautiful photos!

16. Bas mi je drago sto si se divno provela i slike su divne! Ja sam na svojoj iskurziji bila u Trebinju i to je definitivno jedno od najlepsih iskustava. Upotpunosti se slazem sa tobom da svi treba da idu na eskurziju, ako su u mogucnosti.:)

Clan sam tvog bloga, ako zelis uzvrati: