15. 08. 2017.

SUMMER 2017 | Čelina

Posebna sreća obuzima me svaki put kada mama javi tati, sestri i meni da je pronašla mjesto za ljetovanje. Svake godine se radujem što svi zajedno odlazimo na još jedno odlično ljetovanje i što ćemo svi zajedno posjetiti još jedno novo mjesto.  Na odmor idemo zaista da se odmorimo, te zato u većini slučajeva mama izabere neko manje i mirnije mjesto, bez toliko gužve. Ove godine opredijelili smo se za malo mjesto u blizini Omiša - Čelina!

Ono što je za mene bilo vrlo zanimljivo je to što ja uopšte nisam vidjela slike apartmana, slike plaže, te apsolutno nisam imala predstavu kako će ovo ljetovanje izgledati. Jedino što sam znala jeste da je apartman bukvalno na plaži i da nema potrebe da nosimo ležaljke, dušeke i sve ostale ljetne potrepštine ( što je sestru i mene malčice razočaralo ). Prilikom pakovanja za more, mama mi je skrenula pažnju na to da ne nosim gomilu odjeće, a ni ostalih sitnica, bez obzira na to što sam u planu imala da slikam bar 2 outfit posta. Te je mama razlog zašto outfit postova nema.

Prvi utisak kada smo došli bio je blago rečeno - užasan. Užasan iz razloga što je od parkinga do apartmana bilo 168 stepenica - 168 nizbrdo u tom trenutku, i to i nije bilo strašno, ali sama pomisao da ću svaki put morati gore da se penjem uz toliko stepenica bila je katastrofalna.

Nisam bila raspoložena kada smo došli: sjedila sam na plažii i čekala da moji snesu sve kofere niz toliki broj stepenica.

Moram da priznam da sam izbirljiva po pitanju plaže i volim kada je more ograničeno odnosno, ne volim se kupati na otvorenom moru I čik pogodite šta? More je bilo otvoreno, te sam u početku bila razočarana, ali sam onda igrom prilika ušla u vodu i slobodno plivala ( za jednim momkom doduše haha :D ). Već poslije sat vremena boravka na ovom ljetovanju, moj utisak se promijenio. Bila sam oduševljena mjestom u kom smo.

Što se apartmana tiče, najviše me je oduševila terasa, koja je bila ogromna i gledala je odmah na more. Ukoliko nisam napomenula, kuća u kojoj smo boravili imala je prizemlje i prvi sprat. Mi smo bili na prvom spratu te je bilo potrebno samo minut da izađemo do vode. Apartman je imao spavaću sobu za dvoje, kuhinju, kupatilo i dnevnik boravak sa još jednim krevetom za dvoje. Terasa je imala dva izlaza: iz spavaće sobe i iz dnevnog boravka, što je bilo odlično.

Da vam ja sad ne bih pisala šta smo sve radili, naglasiću samo da smo išli u obilazak ovog malog mjesta, te da smo se dobro išetali i shvatili da je ovo mjesto zapravo jako jako malo. U ovom mjestu bila je svega jedna trgovina koliko ja znam, udaljena 400m, nije bilo kafića niti nekih pretjeranih stvari za veliku razonodu.

Kao što sam rekla, mjesto je jako malo, pa smo naveče išli do većeg grada, odnosno do Omiša. U Omišu smo šetali, išli na večere i praktično radili sve što nismo mogli u Čelini.

OPŠTI UTISAK:
VLRINE - Mjesto kao mjesto je jako fino. Plaže su čiste, nema mnogo ljudi i nema gužve. Apartman u kom smo bili bio je odličan: odmah na plaži. Kad mi se kupa izađem u vodu, osunčam se i vratim se u kuću ili u većini slučajeva sjednem na terasu i nastavim sunčanje. Izađem vani ponovo kad zahladi, kupam se, kad ogladnim uđem u kuću i jedem. I sad shvatam da je ovako lakše, nego da se nosi frižider na plažu i da se na suncu pržimo čitav dan. Ono što se meni dopalo jeste pogled sa terase, te sam svaki dan slikala milion skoro istih slika sa pogledom na vodu. Veliki utisak na mene imalo je i noćno kupanje koje sam praktikovala skoro svako veče. Vjerovali ili ne, voda je naveče toplija nego po danu.
MANE - stepenice, stepenice i samo stepenice. Apsolutno mi se ne dopada to što kad krenemo do većeg grada, u Omiš, moramo da se popnemo uz toliki broj stepenica.  A pored stepenica, recimo da je slaba tačka Čeline i činjenica da je sve daleko i da praktični u blizini nema ništa osim ljudi i mora.

Sve u svemu recimo da je na ljetovanju bilo divno, a u nastavku uživajte u slikama:
prethodnih 5 slika & ova slika predstavljaju pogled sa terase!
pogled sa zapravo ni polovine užasnih stepenica!
Kakav je vaš utisak o ovom mjestu?
Kako ste vi proveli vaše ljetovanje?

instagram: @sosilyy
mail: sofijapacariz@gmail.com

Broj komentara: 30:

1. Sjajan post. Uvijek me oduševiš savršenim slikama. :)

2. Super post!
    Omiš i okolica su divni!More je predobro i prečisto.
    Eto,drago mi je što ti se na kraju mjesto svidjelo,a ako te nešto tješi,u Dalmaciji svugdje ima 'previše' stepenica! :)
    Uniquisi

3. Ciekawe zdjęcia!
    Riwlawn.blogspot.com

4. Mnogo volim ljetovanja, pogotovo ako je Hrvatska u pitanju. Bila sam u Omišu više puta, kao manja, ali u ovom mjestu nisam, ipak po fotografijama vidim da je predivno. Ja sam više ljubitelj gužve nego manjih mjesta, ali mi se dopada. Divan post

Delilah's Stories | Filmtasticno

Odgovori
    1. Složiću se sa tobom i reći ću da i ja više volim gužve, ali kako roditelji idu da se odmore, moram da ih razumijem:D
      Hvala:)

Izbriši
  5. Ma bilo kako bilo meni ovo mesto izgleda savrseno! Plaze su jako lepe za moj ukus i zaista mi se dopadaju! Obozavam letovanja i ne probiram bas destinaciju, bitno je putovati i provesti se! Izvrsne fotografije.

Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

Odgovori
    1. Meni su plaže takođe divne u ovom malom mjestašcu!
      Hvala Sandra:D

Izbriši
  6. Pa tebi je bas bilo lepo haha, sedis na plazi i oni nose kofere haha!
    Mogla si nam i ubaciti sliku tog decka, ja nikada ne vidim nekog divnog kada sam na moruu ugh! Obozavam sto si ovako slobodna sa nama i sto se i salis i sto otvoreno prica, savrseno je sve zaista! Slike su ti takodje prelepe. Obozavam tvoj humor. :)

Novi post: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

1. Priznaću da sam se baš nauživala dok su oni nosili kofere:D
      Slikala sam dečka naravno, a to slikanje izgledalo je mnogo smiješno: iza drveta, špijun sam bila:D
      Hvala Marija, ljubim te♥

Izbriši
  7. TOLIKO SI PREDIVNA *--------* Sve sličice su odlične, stvarno sjajan post! ♥♥♥

Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/bts-backpack-essentials.html

8. Mesto izgleda savršeno za opuštanje! Slike su predivne ♥♥♥

Die with memories,not dreams

9. Pogled s terase je predivan *_*
    Drago mi je da si se lijepo provela na ljetovanju. Slike izgledaju odlično, a na jednoj se čak i vidi dio tih čuvenih stepenica. Ne znam kako si izdržala penjati se haha, svaka čast.
    Usput, učlanila sam se u tvoj blog. Čestitam na 200 sljedbenika! Ako želiš, uzvrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

Odgovori
    1. Hvala ti draga. Trudila sam se da se uopšte ne penjem, ostajala sam u kući kad god sam mogla:D
      Draga, hvala ti mnogo što si se učlanila i postala moj 200ti član. Ljubim te♥

10. Pogled predivan, slike savrsene, nadammse da si uživala i odmorla se! 💕💕

11. Super post! Ovo mjesto izgleda baš preljepo,slike su super,nadam se da ti je bilo lijepo kako izgleda da je! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

12. Great post!
    Can you follow me? I follow you :)

Have a nice day!
    murasakiiroanu.blogspot.com

13. Uvijek su mi bila draga ova porodična ljetovanja, ali na žalost već godinama ne ljetujemo skupa tako da... Nadam se da ćemo se uskoro svi uklopiti u termine i provesti jedno divno ljeto kao nekada.
    Iskreno, prvi puta čujem za ovo mjesto, ali mi djeluje jako lijepo. Drago mi je da si podijelila sa nama pa nikada se ne zna kome može dobro da dođe :)
    Želim ti lijep dan, draga!

Odgovori
    1. Nadam se da će vam se ukazati prilika da odete negdje zajedno i zabavite se kao u dobra stara vremena, haha:D