12. 08. 2017.

MOJI MUST HAVE PROIZVODI NA PLAŽI!

S' obzirom na to da je ove godine situacija takva da nam je apartman bio odmah na plaži, nisam imala potrebu da nosim velike torbe za plažu kao prošlih godina, te da ih punim raznim potrepštinama za koje mislim da su mi potrebne dok boravim na plaži. No uprkos tome, odlučila sam vam pokazati moje '' must have '' stvari za plažu. Pored toga, ove stvari nosim i na bazen, te ih možete iskoristiti i za to.
Torba koju vidite nije namijenjena samo za plažu. '' Vukljam '' je sa sobom gdje god da krenem. Te je tako koristim i za plažu, bazene, jer nisam ljubitelj velikih torba tj. cekera za plažu. Uzela sam je u kineskoj radnji, jer smatram da ne trebam davati ogromnu sumu novca na običnu torbu koja mi služi za sve i svašta. Recimo da je torba prva stvar koja mi je potrebna, na plaži, a unutar nje se nalaze i sve ostale stvari ... 


Na plaži mi je obavezno potreban telefon, te uz njega svi ostali dodatci; od običnog punjača, do onog bežičnog tj. prenosnog pa sve do slušalica. Slušalice i telefon su definitivno moja najdraža zanimacija na plaži: čim izađem iz vode legnem da se sunčam te pustim muziku na slušalice i uživam. 


Kad smo već kod zanimacija na plaži, kao ljubitelj čitanja moram pri ruci imati i knjigu, časopis ili bilo šta za čitanje. Prošle godine sam pročitala dvije fenomenalne knjige na ljetovanju, a za ovu godinu sebi sam odabrala '' GORKI MESEC '' - Kolin Falkoner. Nisam je pročitala, ali čim završim pisaću vam o ovoj knjizi.


Mackalice za sunce, nisu nešto što volim i što redovno koristim, ali na nagovor mame morala sam ovo ubaciti kao moj must have, jer pobogu, svi trebamo da se čuvamo od sunca. Sad ozbiljno, čim se malo namažem, namjanjim faktorom, nemam apsolutno nikakve šanse da dobijem tamniju boju, nema šanse da pocrnim. A pored toga, na moju sreću, nikada u životu nisam izgorjela i ne znam kakav je to osjećaj. I to obožavam kod sebe, te iz tih razloga izbjegavam kreme za sunčanje. Ali eto, ajko baš moram da imam neku kremu pri ruci, neka to bude sa što manjim faktorom, recimo 20!























U zadnje vrijeme nešto volim kačkete, te je ove godine kačket bio najveći must have, dok prošlih godina nije bilo tako. Ali eto, kačket definitivno može poslužiti za više stvari: slikanje, sakrivanje od sunca, a onda i kao dobro mjesto za držanje sitnica poput gumica, šnalica, naravno dok vam nije na glavi!


Kao što sam rekla, nemam osjetljivu kožu, te mi sunce ne smeta, ali moje usne i sunce imaju veliki problem: ne podnose se. Usne su mi osjetljive pa je to razlog što imam bezbroj labela i što ih trošim kao luda. Zimi ispucaju od hladnoće, a ljeti takođe ispucaju i sve me pecka i ne podnosim taj osjećaj. Uz sebe uvijek imam labelo, bilo koje, samo nek je labelo. Uz to i jednu gumicu da svežem kosu pošto je po ovim vrućinama neizdrživo sa puštenom kosom, iako u 99% slučajeva imam puštenu kosu, ali dođe i meni nekad '' žuta minuta '' pa je svežem. 


Flašica vode - meni uvijek potrebna stvar. Ne podnosim kada sam žedna a nemam šta da pijem. Hladna voda uvijek dobrodošla! 


Sad kad vidite sliku ispod vjerovatno ćete se opaliti smijati, ali moji drugari će da me razumiju. Uz sebe uvijek imam i Dožnju. Džonju sam dobila na ekskurziji, te smo od tog dana nerazdvojivi. Prepoznatljiva sam po ovoj plišanoj igrački, a za spomenutu igračku veže me mnogo uspomena. Bilo kuda, Džonjo svuda, te tako i na plažu!
* nosila sam ga i u školu poslije ekskurzije *


Recimo da su to stvari koje su mi najčešće pri ruci, a pored njih se ponekad mogu naći i: 
- žvake koje se obično nalaze kod mame u velikoj torbi
- slatkiši tj. grickalice
- peškir koji mrzim da nosim i on je takođe kod mame
- fotoaparat ( sa njim sam slikala te ga zato nema na slikama ) 
- sveska, križaljka
- novčanik, karte i naočale za sunce.


Pišite mi vaše must have proizvode!:)

instagram: @sosilyy
mail: sofijapacariz@gmail.com

42 komentara:

  1. Sjajn post Sosi. Posebno mi se dopada Džonjo, vidi se da nosi dosta priča uz sebe ;) Drago mi je da si se lijepo provela na moru.
    http://myminiworldnina.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Interesantan post, Dzonjo je presladak obozavam plisane igracke. Nadam se da si uzivala na moru :)


    Trenutno je na mom blogu darivanje pa ako si zainteresovana ,svrati na blog puno bi znacilo


    booksdiar.blogpsot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan post! ❤
    Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post i ostavi komentar. <3
    Dreaming of fashion and beauty

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se post, zaista lijepo napisano. Većinu ovih stvari i ja nosim na plažu, ali ovaj plišanac je neodoljivo sladak! :D <33

    Laylva

    OdgovoriIzbriši
  5. Sjajan post! Dzonjo je presladak! Slike su fantasticne i jako je zanimljivo sto si ih slikala ovako. Divna si!
    https://50nijansiroze.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow, radila sam sličan post, ali moram priznati da je tvoj daleko bolji. Odušvila si me fotografijama, a i iznenadila sa plišanom igračkom xd Samo tako nastavi :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da je i tvoj post odličan, poseban na svoj način. Drago mi je jer si '' oduševljena ''♥

      Izbriši
  7. Ovo su, manje-vise, univerzalne stvari, koje svi nose, ali opet sasvim potrebne jednom danu na plazi ili bazenu! Sjajne fotografije draga, veoma interesantan post.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaoo, Džonjo je presladak! Divan post, također nosim sve ove stvari na plažu, osim plišane igračke. :D

    mysweetlandd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Sviđa mi se koncept slika i stvarčica uklopljenih zajedno :)

    One day escape | Instagram

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post, divne su ti slike. Ni ja se ne volim mazati tim kremama za sunčanje, ali je to stvarno potrebno jer sunce može biti dosta štetno. ♥♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti.♥
      Znam koliko je bitno čuvati se od sunca s' obzirom da mi sestra ima osjetljivu kožu, dok sam ja skroz drugačija:D

      Izbriši
  11. Fotke su odličnee! Neke od tih stvari i ja obavezno uvijek imam kod sebe☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  12. Fotke su mi mnogo lepe! Ja uglavnom kada idem na plažu nosim slušalice, vodu, knjigu, grickalice, peškir (mnogo veliki), takođe još jedan peškir za kosu, češalj i tri tačke da ne nabrajam haha. Inače da ne zaboravim mnogo mi se sviđa tvoj ranac baš je lep!♥
    Objavila sam novi post i hvala vam svima koji me podržavate. Bilo bi mi drago kada bi ušla i pročitala post i ostavila svoje mišljenje u komentaru. Hvala!♥
    Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/08/1-0-0-followers-10-days-with-me_12.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. To su recimo prosječne stvarčice koje svako nosi!♥

      Izbriši
  13. Great images. I love them.
    Would you like to follow each other on blogloiv'? Follow me and I'll follow you back.
    http://www.easys-tyle.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja uvek moram imati slusalice kao i flasicu vode jer imam fobiju da cu dehidrirati od slane vode. Ne znam sta mi je zaista.
    Takodje volim procitati knjigu ali to radim kada sam na nekoj mirnijoj plazi a ne gde je guzva, nekako mi upropaste moj svet i moju tisinu. :)

    Novi post: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš zanimljivo što se tiče čitanja knjige u tvom slučaju. Knjigu čitam bilo kada - bilo gdje:D

      Izbriši
  15. Nosim sve stvarčice koje i ti nosiš, samo ja koristim veći faktor za krmeu za sunčanje jer volim kad pocrnim. Sjajan post, kao i uvek.

    laAdda | Top 5 Wattpad Stories - Action & Adventure

    OdgovoriIzbriši
  16. I can't believe you've never been sunburned. That's amazing and so great because trust me it can be very painful.

    www.fashionradi.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I'm glad because I've never burned, and many people say it really hurts.

      Izbriši
  17. Hehe, Džonjo je prava fantazija :D
    I ja sam u srednjoj školi imala Čupka (inače bio je poklon i bio je jaako čupav te sam ga nazvala Čupko iz dva razloga :D), ali isto tako sam voljela tu igračkicu i mrzila sam kada mi se desi da je zaboravim jer tada bi mi se, UVIJEK, dešavalo nešto loše.
    Moram dodati da je ruksak prava fantazija. Zaista je predivan.
    Želim ti lijep vikend, draga!

    OdgovoriIzbriši
  18. Slike su odlicnee, kao i post.

    Uclanila sam se, ako zelis uzvrati
    https://smallwomenscorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Preeedivan post! Mnogo si slatka, moram ti reći! Fotkice mi se mnogo dopadaju ♥♥♥


    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2017/08/bts-outfits.html

    OdgovoriIzbriši
  20. Super post! Slažem se sa tvojim odabirom isto bih i ja ponjela na plažu,btw. Džonjo je baš cool lik ,i sama imam nešto slično hihi :P

    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/2017/08/putovanje-u-split-i-trogir.html

    OdgovoriIzbriši
  21. Odličan post. I sama se slažem sa tobom da ne trebaju neke velike torbe. Nego da se sve stavi u dvije do tri maksimalno torbe. Ja ne volim da nosim punu torbu pa uvijek sa mamom dijelim koja će šta nositi. Što se tiče igračke, ja se nisam smijala. Ja sa 17 godina imam plišanu igračku bez koje nigdje ne idem, a uvijek je sa mnom na spavanju jer nosi posebnu uspomenu ❤️❤️❤️

    Visit and follow me ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Drago mi je da me neko razumije oko igračke:D

      Izbriši