01. 07. 2018.

VI UPRAVLJATE SVOJIM VREMENOM!

Subota. 30.06.2018. Hladno je. Vani pada kiša. Sjedim u kući, pokrivena dekom slušajući stare hitove. Anastasija me nagovara da idemo vani ukoliko kiša prestane. Dosadno mi je.

Razmišljam. Ulazim na blog. Čitam svoje stare postove i uglavi mi se stvaraju nove ideje. Vraća mi se želja za pisanjem ... Kiša prestaje, spremam se i izlazim. Blog ostavljam otvoren na računaru. 

Nedelja. 01.07.2018., 01:25am. Ponoć je prošla. Još uvijek je hladno i kiša ponovo pada. Došla sam kući prije neka 2 sata i evo, još uvijek pripremam svoj blog za sve što ga čeka. Želja za pisanjem je ponovo tu.


Kada sam prije skoro 4 mjeseca napisala te izbacila svoj zadnji post, osjetila sam da period u kom se nalazim ne doprinosi mom blogu. Osjetila sam da mi nešto ne odgovara, ali sam pokušala to da zanemarim i nastavim dalje. No nije mi išlo. 
Shvatila sam da ništa na silu ne može. Možda može. Ali od toga nema pozitivnog rezultata. Pauzirala sam pisanje. Posvetila sam se nečemu što me je činilo sretnim, ali i školi jer sam morala, zar ne? Pritisak oko škole bio je zaista ogroman - eksterno testiranje, matura, upis u srednju.. Mir sam pronalazila u folkloru. 
Pisanje bloga me nije ispunjavalo. Nisam uživala, te sam odlučila da pauziram. Odlučila sam da promijenim stvari koje me zamaraju i iskoristim vrijeme i sve što mi život pruža na pravi način. 
I sada, nakon skoro 4 mjeseca, ponovo imam inspiraciju, želju i potrebu za pisanjem. Zato sam i tu. 


Shvatila sam da isključivo vi kontrolišete vaše vrijeme. I ukoliko želite da svoje vrijeme posvetite nečemu drugom, a zanemarite nešto čime ste se bavili do tog trenutka, uradite to. 

Ne dozvolite da drugi upravljaju vašim vremenom. Ne trošite vrijeme uzalud. 

*Dolazi ljeto, inspiracija je dostigla vrhunac, vremena imam na pretek, tako da me očekujte u narednom periodu. Pričaćemo o svačemu zanimljivom, razmjenjivati mišljenja i zabaviti se. Stay tuned!*

instagram: @sosilyy
mail: sofijapacariz@gmail.com

32 komentara:

  1. Mnogo me je inspirisao ovaj post draga. :)
    Drago mi je što ti se vratila inspiracija i što se posvećuješ onome što voliš.:)
    My blog
    New post

    OdgovoriIzbriši
  2. Samo napred Sofija! Nedostajali su mi tvoji postovi ❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Predobar post, poruku koju on nosi je zaista moćna. Jedva čekam naredne postove. :D ♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Totalno se slazem ! <3
    Odlican post :-) :-*

    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2018/06/retro.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Drago mi je što si ponovo tu! Punooo sreće u nastavku blogovanja!

    Zapratila sam tvoj blog, pa bi mi bilo jako drago kada bi uzvratila! Unaprijed hvala!
    https://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako divan i interesantan post. Dopada mi se tvoj blog... ljubac

    Pracenje za pracenje? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Veoma inspirativan post, i baš je divno što si opet tu. Želim ti svu sreću u narednom pisanju, i radi ono što voliš, a ne ono što ti stvara neki pritisak!

    Ako možeš, poseti moj blog. Tek sam ga osnovala i zaista mi znači podrška iskusnijih blogera.❤ Books&Tea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga.
      Imaš moju podršku, samo naprijed!♥

      Izbriši
  8. Veoma inspirišuć post. Sviđa mi se poruka koju nosi, baš nešto tako mi je trebalo. Odličan post draga!💞

    Novi post na mom blogu:
    Aleksandrascorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Veoma interesantan post, odlican blog.

    Pracenje za pracenje? :)

    http://www.alexandarstanisavljevic.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Definitivno se slazem s tim da ne moze sve na silu.Tako se postize samo kontraefekat.Ako nesto radimo,treba da to radimo s uzivanjem i da nas to ispunjava,jer samo tako cemu postici najbolje rezultate.Mislim da ovaj post nosi divnu poruku i zato mi se mnogo dopada.<3

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post, fotografije su fenomenalne! Potpuno te razumem. Blog pišem prvenstveno iz ljubavi, ne shvatam ga kao obavezu i zato pišem kad ja hoću i koliko hoću. Ima dana kada bih sedela i samo pisala, a ima i onih kada prosto ne mogu. Drago mi je da ti se vratila volja za blogom, jer je jako kvalitetan i uživam čitajući ga i jedva čekam da vidim tvoje nove postove. Pozdrav!


    https://jednostavnoana.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Radujem se jer me razumiješ i jer dijelimo isto mišljenje.
      Kao što kažeš, ne gledam blog kao obavezu i mislim da je tako ispravno.
      Hvala ti draga!♥

      Izbriši
  12. Odličan post, odlično si napisala! Slike su također odlične!
    Btw zapratila sam te (kao 200 follower hehe), pa ako bi i ti mogla učiniti isto na mom blogu.
    https://ordinarygirlblog1.blogspot.com
    Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na lijepim riječima i hvala što si moj 200-ti čitaoc, ljubim te!♥

      Izbriši
  13. Very nice post :) you have a beautiful blog!
    would you like to follow each other's blogs? :)
    let me know! kisses!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdgovoriIzbriši
  14. Predivan post i fotografije. Jako mi se sviđa tvoj način pisanja:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Prelep post, kao i blog, jako mi se dopada ceo koncept, clan sam♥

    Vodic kroz svet

    OdgovoriIzbriši
  16. Iskreno mi je drago što si se nakon nekog vremena odlučila vratiti i da ti se vratila želja za blogom

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši